iBOK

Usługa iBOK jest bezpłatną usługą elektroniczną, przy pomocy którego Klient MPGK Sp. z o.o. w Mielcu może w dowolnym momencie za pomocą przeglądarki internetowej zalogować się do swojego konta, by sprawdzić stan należności, podejrzeć wystawione faktury, przesłać do Spółki wiadomość/opinię/komentarz/reklamacje, podać stan licznika.
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną z MPGK Sp. z o.o. zostaje zawarta automatycznie, z każdym Klientem, który zaakceptuje warunki zapisane w regulaminie Internetowego Biura Obsługi Klienta przesyłając podpisany formularz: [Oświadczenie o wyrażeniu zgody na świadczenie usług drogą elektroniczną – usługa: iBOK] dostępny w formularzach elektronicznych.
 
Usługa dostępna jest pod adresem:
https://ibok.mpgk.mielec.pl/
 
Z usługi iBOK mogą korzystać wszyscy Klienci MPGK Sp. z o.o., którzy spełniają następujące warunki:
  • posiadają podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków,
  • zaakceptowali regulamin iBOK,
  • prawidłowo wypełnili i przesłali podpisane oświadczenie,
  • posiadają sprzęt komputerowy spełniający wymogi techniczne określone w § 3 regulaminu iBOK.
Spółka zapewnia swoim użytkownikom bezpieczne łączenie z serwisem oraz ochronę danych osobowych. Niemniej jednak, Odbiorca dodatkowo powinien zadbać by niepowołane osoby nie otrzymały dostępu do jego konta.
W tym celu należy:
  • przydzielone hasło dostępowe zmienić na własne po pierwszym logowaniu,
  • nie udostępniać hasła osobom trzecim,
  • wylogować się niezwłocznie po zakończeniu korzystania z programu iBOK.
Dzięki iBOK MPGK Sp. z o.o. w Mielcu ma łatwiejszy dostęp do aktualnych informacji o świadczonych na jego rzecz usługach oraz otrzymuje uprawnienia umożliwiające:
  • wgląd do aktualnych rozliczeń z możliwością przeglądania rozliczeń wcześniejszych,
  • wgląd w historię odczytów i wystawionych faktur,
  • analizowanie zużycia wody za dowolny okres przy pomocy wykresu liniowego bądź kolumnowego,
  • podanie stanu wodomierza,
  • przesyłanie do Spółki wiadomości/opinii/komentarzy/reklamacji,
  • otrzymywanie na bieżąco komunikatów m. in. o awarii,
  • sprawdzanie, do kiedy jest ważna cecha legalizacyjna podlicznika.

Usługa iBOK umożliwia również realizowanie płatności za otrzymane faktury. Płatności wspiera polska firma technologiczno-finansowa BlueMedia.

ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z I-BOK

Podawanie odczytu wodomierza

Możecie Państwo samodzielnie przekazać odczyt wodomierza korzystając z formularza poniżej.

Link QR dla smartfonów:
https://forms.office.com/r/Y6qmt8H65v

 

 


BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Witamy w Biurze Obsługi Klienta

Dnia 1 kwietnia 2007 r. zostało uruchomione Biuro Obsługi Klienta. Jego utworzenie miało na celu utworzenie miejsca, w którym nasi Klienci mogliby załatwić większość spraw związanych z gospodarką komunalną.

Przy ulicy Wolności 44 - w budynku Administracji (wejście od ulicy Korczaka) można:

  • zawrzeć umowę na dostawę wody i odprowadzanie ścieków,
  • uzyskać informacje i złożyć dokumenty w celu uzyskania podłączenia do sieci wodociągowo - kanalizacyjnej,
  • złożyć reklamację zleconych usług i uzyskać wyjaśnienia.

Czas pracy Biura Obsługi Klienta

   poniedziałek

  07:00 – 16:30

   wtorek 

  07:00 – 16:00

   środa

   07:00 – 16:00

czwartek

  07:00 – 16:00

piątek

  07:00 – 16:00

sobota

 nieczynne

 

Kontakt telefoniczny

Telefony kontaktowe 17 58 20 590
FAX 17 58 20 594

 

 

Jesteś tutaj: Home BOK iBOK BOK

Nasza strona stosuje ciasteczka w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień ciasteczek oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień. Aby dowiedzieć się więcej czym są cookies i jak je usunąć, zobacz naszą politykę cookies.

Akceptuję cookies

EU Cookie Directive Module Information